Sunday, January 31, 2016

Park po kišnom danu

Kišno nedeljno popodne i nije bilo najbolje za vožnju, ali smo  Tanja ( moja supruga ) i ja ipak iskoristili dva sata kako bi uživali u laganoj vožnji bicikla.
Tempo vožnje je odredila Tanja, i pratio sam je bez bjegova i sprinta ( a to volim da odradim na polovini vožnje ) tako da smo bulevarom od naše kuće za desetak minuta bili u Park Šumi.
Sitna kišica nas nije omela i isprobali smo staze u parku koje su uređene i pregledne.
Nakon vožnje parkom produžili smo ka kući i dalje ka osnovnoj školi u kojoj sam učio, a nju je završila i moja kćerka a sada je pohađa i sin.
Prošli smo pored škole i nastavili ka kasarni Masline, i vožnja tim dijelom grada je veona lijepa. Uredna dvorišta u kojima su lijepe porodične kuće, ulica bez mnogo saobraćaja i dobar asfalt su nam zaista upotpunili današnju vožnju.
Kući smo se vratili nakon više od 100min vožnje, i uradili smo par fotografija koje ću podijeliti sa vama.
Hvala što čitate moj blog, i pozdrav do sledećeg javljanja.

No comments:

Post a Comment