Saturday, February 6, 2016

Subota 06/02/2016

Duklja ( ostaci istorijskog grada ) se nalazi nadomak Podgorice, i nakon višegodišnje devastacije prije par godina je lokalitet ograđen i postavljene su informativne table za turiste.
Danas sam odlučio da vozim do Duklje. Sunčan i topao dan bez vjetra bio je sasvim dovoljan razlog za dvočasovnu vožnju.
Vozio sam do centra grada, pored gimnazije, preko Vezirovog mosta i desno ispod Malog Brda do mjesta Rogami. Napravio sam par fotografija rijeke Morače i Zete i nastavio ka Duklji. Vozio sam srednjim tempom i nijesam imao oscilacija u vožnji.Danas sam isprobao i nove biciklističke naočare koje sam kupio prije par dana. Odličan aerodinamičan oblik pruža veoma dobru zaštitu od vjetra, a stakla na njima su uradjena u ,,mirror " stilu i ni najmanje ne opterećuju oči. Iskoristio sam još jedan sunčan zimski dan da uživam u vožnji bicikla i sa vama ću podijeliti nekoliko fotografija sa današnje vožnje...

No comments:

Post a Comment